Trött på Julen.....

publicerat i Allmänt;
Ja nu e jag trött på stakar, tomtar å granar, nu e de ju över så nu vill jag helst packa ner alltihopa =)
Man jag håller mig till efter nyår...Vill ha tillbaka de "vanliga" hemma och inte allt Bling Bling=)

Sitter å kikar runt lita vad jag skulle vilja inhandla hit hem....


800-serien stelton 146Seltons nya ljusstakar...      saladbowl stelton 1 148x119Selton salladskål, huaa Dyr!

BARBARA svart 148Barbara skål, såå snygg!  seb nougat 221Seb plastmatta
                                                                                                                                 vill ha framför diskbänken, men ack så dyr!


tavellist mind 146Tavel list i ek, skulle sitta fint i sovrummet=)   snygg vägglampa


Så där har ni min önskelista haha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Inte är du väll trött på alla stakar där hemma :) Ha ha :)

2:a kommentar, skriven , av Emilmelissa:

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

Kommentera inlägget här :