BVC, Ikea & Kajsa...

publicerat i Allmänt;
Upp å hoppa halv7...
Tid på BVC 9.30, det gick bra. Vår guldklimp väger 8370 och var 71,5 lång.image120 Lowe på BVC...

Åkte på Ikea Elin & Selma kom också dit, vi käkade lunch och kikade lite.
Tittade på sängen/bäddsoffan som jag hade tänkt till Lowes nya rum, men den va alldeles för stor tycker jag så nu e jag på jakt efter en annan!

På vägen hem svängde jag in till Kajsa, hennes son Oliver fyller 15 i dag så då hade man tur att få lite tårta! :)

Lowe och jag somnade 2 timmar när vi kom hem:)

Nu sover killen för natten, somna 19, efter att vi ätit,badat och läst böcker:)....Stackarn 3 tänder på "övervåningen" kom på bara några dagar, så det märks på honom att det gör ont lite då och då - gråter...image121 Somnat för natten, i sängkläder som köptes på Ikea i dag :)

Linus e på fest och ramlar in nåt tag i natt....

Kommentera inlägget här :