Länna & Elin...

publicerat i Allmänt;
Lowe vaknade 6 i morse.....halvdöd tog jag mig ur sängen, käka frukost, sen sov vi en stud tillsammans på soffan.
Vid 11 åkte vi till Lännas handelsområde, strosade runt i massa affärer, käka lunch. Hittade fina lampskärmar som jag ska ha i vardagsrummet i huset :)
På jysk hittade jag, ramar som man kan göra gips avtryck på. Köpte två stycken och åkte sedan hem till Elin och pysslade :)


image46   Så här såg förpackningen ut!


image47   Ramar och gips...image48   Pysseltant 1

image49   Pysseltant 2


image50    Lowes hand & fot!


image51   Resulatet!! :)

Hare gött!!


//Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Åh! det där kittet måste jag också ta och köpa nån dag, fast jag kommer nog bara få plats med en hand ingen fot. Dom är nog i största laget tjejerna;) Tack för tipset!
KRAM

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Hello
bruden!
Super fint du gör! Så duktig! Nu fattar jag hur man skriver inlägg :) !
Kram

Kommentera inlägget här :