Ute hela soliga dagen...

publicerat i Allmänt;
Vaknade 7 i morse, Lowe kändes inte lika varm som igår kväll och i natt, skönt!
Käkade frukost och gick sen ut, tidigt på morgonen e det såå skönt att promenera ut, allt e så lugnt å härligt! :) Allt blommar och blivit så grönt, knäppte massa bilder, men me mobilen - glöm
de kameran.

image25    image26   image27  image28  image29




Vi gick till Brännkyrka kyrka där jag har en liten minnesplats för mamma, plockade blommor efter vägen och lade där...

image30    image31En liten bukett till lilla mamma...



Mitt på dan åkte vi ut till Rönninge och grilla! Gott gott!
image32        image33

Jag tvättade min bil där, den blidde så ren å fin!:)

image34image35 Liten, men naggade god! ;)

De var min dag!

Hej å hå!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mariusanastasia:

I love guest books, keep up the good work!

Kommentera inlägget här :