Mitt första inlägg i min blogg!!

publicerat i Allmänt;
Japp, då har jag äntligen tagit mig tid, då sonen somnat för natten att fixa mig en blogg!
Ska försöka uppdatera här vad som händer i mitt liv, 
 vad som händer om dagarna som mammaledig...


I dag var vi och hälsade på en tjej som heter Åsa och hennes dotter Hanna.
Vi träffades genom sajten familjeliv.
Det var jätterevligt, och vi upptäckte att vi nästan bor "grannar" när vi flyttar till huset:) Bara 5 min promenadväg mellan oss:)

Huset ja, sista juni flyttar vi till Länna!
Ska bli så himlans roligt  ocg skönt att äntligen bo i hus! :D
Vi ska renovera en del, inget större projekt men ett badrum ska göras om, lämna in köksluckor mm...


Håller som smått på att trappa ner på ammningen, går väl sådär...min son älskar mina tuttar! hahaha :)

Jaja de får räcka för idag!

Hörs i möra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Hihi...
Kul med ännu en bloggare! Välkommen till bloggvärlden ;)
Lägger till dig i mina favvisar!
KRAM

2:a kommentar, skriven , av Alexkarolina:

NICE SITE WELL DONE

Kommentera inlägget här :