Scraping & tröjtryck....

publicerat i Allmänt;
Ja, har man fixat en blogg så måste man väl skriva i den också:)

Vädret gör ju att man bara känner sig såå trött HELA tiden, jäkla grått å trist.....
Nåt roligt jag börjat med i alla fall e scrap booking! tycker det e så kul att klistra, klippa å skriva!
E ju nybörjare men har hunnit göra några i alla fall, här e en av dom, dom andra har jag i mitt galleri på familjeliv.

Scraping



Idag har jag och Lowe bara varit hemma (förutom en sväng å donken;)
har packat ihop allt på toaletten, står kartonger här o var!....
Beställde tröjtryck från www.gladagrodan.se för ett tag sen så jag passa på att stryka fast dom på Lowes bodys, blev väl sisådär, vissa blev bra! Som den här....Lowes tryck till mormor som inte finns i livet...:(
259347-2259347-4259347-5



Ja det var allt från oss i dag!



Hare bra!!!!



/Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Jättefina tryck på bodysarna!
KRAM

2:a kommentar, skriven , av Trondagnete:

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

Kommentera inlägget här :