40 års fest!!

publicerat i Allmänt;
Igår va de partaj!
Och ett riktigt roligt sådant kan jag lova! =) Har inte partat å dansat så mkt sedan jag födde barn, så det var vädigt välbehövligt! Farmor & farfar sov hos oss så de hade hant om Lowe, hade gått hur bra som helst! - skönt!
Det var Linus chef Micke och hans fru Maria som båda fyllde 40 år. De hade abonerat Cafe Umbra vid slussen. Jättegod mat å allas partyhumör på topp.....
image312  image313
Fördrink på Ekens...

  Till bords...                image315

               
  image316 Ett glatt gäng! Linus visar brädan......;)

image317...Vi 2 image318  

                                                 
 image319
                 Micke & Sussi!

                                         image320
                           SKÅL!
                                
  image321  Lena, Pärre å Sussi                                 


image322 John och Emilia

image323   Full fart! 

image324
                                                      Jag och födelsedagsbarnet =)

                  Jag å Nisse   image326

image327 Gladare tjej en denna får man leta efter!!  

image328.... Och jag me det andra födelsedagsbarnet Micke!

Vi var kvar till kl 2 sen tog vi en taxi hemåt!
Fick sova i morse också, farmor tog Lowe - Guld!

I möra blire träning!

Hare gött!!!
                                                            image329
                                                                                 Min Joker!!=)                 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linus:

Var det nödvändigt att lägga upp bilden på mig.. !?
//Linus

2:a kommentar, skriven , av Archive:

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

Kommentera inlägget här :