Vardag igen...

publicerat i Allmänt;
Kl 11 var det träning!
Jag och Elin lämnade in barnen på mini sats, i dag blev de gym m cyckling å lite maskiner, sköönt att komma igång.
Jag och Lowe gick lite i Farsta centrum, köpte mig en tröja på MQ. Gick till BR leksaker där jag hittade en söt liten "mini soffa" till Lowe =)
Han sitter ju ofta på sitt rum och tittar på favvon Pingu =) Så nu kan han sitta skönt!


image331  

Och om man vill kan man ligga och titta på Pingu =)
Mycket praktiskt =)

image333...mmm  mysigt!

image336...Kan den utantill nu ;)


Hittade en höst jacka / tröja till Lowe idag med...

image335



Annars har vi bara varit hemma och myst i dag, bajsväder! Både haglat, regnat och åskat...=(

Hare gött hemma i stugaorna!


Puss Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Theasrum:

Hej där.
Förmodar att det var du som kommenterat inne hos mig =).
Tusen tack för dina snälla ord- blir såå glad!
Nu ska jag ta mig en titt här inne hos dig.
Ha det bra och välkommen tillbaks hos mig.

Kommentera inlägget här :