Den gågna helgen...

publicerat i Allmänt;
Sol och varmt! Visst är det härligt!?
Äntligen vår. Mamma  ÄLSKADE våren, så många tankar går till henne sådana dagar.....

I Lördags gick vi ner till vår lekpark. Linus, Lowe, jag, Elin, Selma och fadi kom också senare.


image888

image889

image890
'
image891

image892


Sen gick vi hem och städade tomten lite. Lowe skötte sopandet!
image893

I går måndag var jag till mitt jobb, Lowe passade på att leka lite där =)
image894

image895

image896


Lowe blev lite rädd när typ 10 barn anföll mig med kramar, han ville helst ha dom på andra sidan dörren =)
image897


Sen åkte vi hem till Kajsa och lilla Maja, så söt!
Och så lik pappsen!=) Fikade och Lowe röjde runt i ALLA skåp=)
image898

image900

Hej hej från oss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

Super söta bilder.
Skönt att blogg.se funkar nu igen, men synd att det inte blev något byte:(

2:a kommentar, skriven , av Sofia:

Jobbar du på fritids?=)

3:e kommentar, skriven , av emma:

Sofia, joobar på förskola!=) Snart tillbaka där..:( hehe

4:e kommentar, skriven , av Vicky:

Hej tjejen!!!

Kom ju på att jag helt glömde bort att svara på din fråga du lämnade på min blogg ang våra spa presentkort. Inte alls meningen. Men i helgen går det tyvärr inte, peter jobbar och barnvakten (farmor) är bortrest. Men om du kan nästa helg så kan jag kolla om jag kan få barnvakt då?!

Hoppas allt är bra med er!!

KRAM

Kommentera inlägget här :