Första plantorna!=)

publicerat i Allmänt;

Va på Plantagen i dag och köpte lite blommor till trappan...
Många bloggare har ju börjat inhandla uteblommor, så man blev ju så sugen.=)
Krukorna hittadee jag på Jysk. Ska ge mig på att gjuta betongkrukor när jag får tid. Vicky (www.tvillingmamma.blogg.se) har gjort de å det e så snyggt! Ska bjuda in mig själv på en privatkurs hos henne tror jag ...hehe.

image931
En liten större me urvanliga penseér, de tål ju kyla väldigt bra så de e ju säkra =)

image932Rosa Bellisar i den mindre

image933

image934

Längtar tills värmen kommer på riktigt, då blir de massa me blommor här hemma! *Längtar*


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annsofie:

Meen såå fiint du gjort systra!!
Så hemtrevligt med blommor :)
Tänk bara om vår älskade lilla mamma oxå hade fått varit med!!
Hon bara ÄLKADE våren!!
Pussar påre..

Kommentera inlägget här :