Middagar och Tyresta!

publicerat i Allmänt;
I Onsdags var jagoch käka med brudarna! Himla trevigt, Mycket barn och bebis snack då vi allihopa snart har en liten parvel=)
Kökade grekiskt.



Kajsa & Maria


Hehe, jag å Kajsa=)


Katrin äter för två! =)






Tack brudar för en trevlig kväll med många skratt!



Dagen därpå Torsdag åkte Linus en sväng till jobbet, och kom tillbaka me farmor!? Hade jag ingen aning om men han hade fixat barnvakt så vi kunde gå ut själva=) Blev så överraskad! Bästa killen har jag =)
Berättade inte var vi skulle så det va bara att åka med.
Han hade bokat bord i Kaknästornet! Har varit där en gång när ja va 7 år el nåt=)
Bara att åka hissen upp till vån 28 var ju en upplevelse, haha






Förrätt, Toast Skagen Jag käkade Hummer till varmrätt... Och Linus lamm.

Tack darlig! (Och Farmor)!


Igår åkte jag å min lilla familj til Tyresta nationalpark. Gick barnvagnspåret på 5 km. Lowe somnade i vagnen, jag och Linus grillade korv vid en liten sjö..mys pys..















På återseende!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Oj oj va mysigt ni ser ut o ha, kärleksfamiljen :) Du skrev att du mailat bilderna men jag har inte fått några :( de måste ha kommit på vift...

Ses på onsdag!! Kanske skippar bion ändå, känns så stressigt. Du kanske har lust att gå på Mamma Mia lr Sex and the city någon kväll, jag har biljetter.

Puss & kram

Kommentera inlägget här :