Morsning!

publicerat i Allmänt;
Eftersom man känt sig rätt ego trippad sen tidiagre inlägg så måste jag kasta in nåt nytt=)
Här rullar dagarna på! I måndags var jag ledig, på morgonen åkte jag till Ella och Katrin och hälsade på, himla mysigt att få gossa lite me henne, Katrin alltså! Hihihi näää Go Ella så klart;) Min tjej=)


Hämtade också en tripp trapp stol som jag köpt av Katrins granne. Den ska slipas och målas så småning om!=)
Efter jag varit där var jag och handlade massa juklappar. Kajsa och Maja kom och mötte upp mig, de ville också handla=).
Annars har det varit vanlig arbetsvecka. Få barn på jobbet då många är sjuka.

Beställde tidigare ett namnsmycke genom Elin. Det har nu kommit och jag ska bara köpa en kedja till den=)
Fin va?



I kväll beställde jag ett Ljushus äntligen, som carlssoninterior fått hem.
Ett strl mellan blev det=) Kommer bli Myyys=)


Måste avsluta med en bild på vår son som är far upp i dagen!=) När det är Bolibompa dags intar han positionen=)
Love that boy!!


I morgon ska jag upp tidigt, Lucia tåget på jobbet är på morgonen, så det e mkt att fixa med!
Sen ska vi titta på Lowe 14.30=)

Hej Svejs

Kommentera inlägget här :