Vård sjuk Lowe...

publicerat i Allmänt;
I dag satt jag på jobbet och hade sångsamling med mina barn. Då ringer Lowes fröken och berättar att han inte alls mår bra, de hade varit ute på fm och han hade bara stått och tittat på alla barn som lekte..stackarn, fått feber och är hängig. Var pigg som en mört i morse men så blev han dålig på dagis..
Så jag åkte direkt och hämtade honom, han satt i frökens knä och sov när jag kom..lillpuppen. Hem för att fortsätta sova. Sen blev det alvedon, blev lite piggare då. Film, rita och glass va poppis=) Fick ett litet paket russin, men dom skulle han mata mig med hela tiden "Kago" (varsågod)=). Han har lärt sig "tipp tapp" också, så den har jag fått höra mååånga gånger, så duktig lillfisen=)
I kväll kom febern tillbaka, jättevarm, höll på att somna på pappas rygg..
Nu ligger han i sin säng och sover, i natt blir det nog att ta till Ipren, i supp form..inte poppis!!
Hoppas han e lite piggare i morgon så kanske vi kan komma ut lite i friska luften.


Inte penngreppet riktigt än hihihi..



Trött och varm kille.........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Stackars lilla Lowe hoppas han tillfrisknar snart... Ang nästa lör så har jag inte ringt, glömmer hela tiden senil som jag är ;) Så om du ska ringa så får du gärna boka för mig med :) Jag tar också aroma massagen, den lät bra :) Hälsa Linus och sjuklingen så hörs vi!



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Marie-Louise:

Ipren i suppform, fy, det gillar inte min lilleman heller =( Ha en bra kväll.

Kommentera inlägget här :