1 år sedan mamma somnade in....=(

publicerat i Allmänt;
Så var den dagen här 17 Januari, mammas dödsdag...:(
Vi annonserade i Söderhamns Kuriren, tittade på annonsen i morse vid frukost, så fin.
Jag har skrivit dikten.

image522

Åkte till Trångsunds kyrka och lade blommor i minneslunden, hittade en liten fin plats där jag kan ha min minnesplats att gå till...

image523
Minneslunden

image524
Min blomma till mamma

image525

Tack alla mina fina vänner som messat mig i dag, erbjudit hjälp mm. Ni e så söta!


Lägger upp mitt bildspel om mamma som jag gjort, några som redan sett det. Jag tittar på det då och då när jag orkar, för det är väldigt jobbigt att sitta och titta på...



www.tinyurl.se/b5213e


I kväll kl 17.30 var det precis 1 år sedan hon drog sin sista suck...borta för gott och saknad för evigt!




Älskar dig mamma...     //Din Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jana:

Gud så fint du gjort om mamma din..fick tårar i ögonen gumman..tänker på dig ..älskar dig!

2:a kommentar, skriven , av Rebeka Bodin:

Hej Emma.. vilken underbart fin film du gjort om din mamma.. jag satt å grät när jag såg den.. jag miste min pappa så sent som i somras å jag känner igen mej såå otroligt mycke i d du skrivit tidigare om saknaden och sorgen... kram kram

3:e kommentar, skriven , av Jimmyamy:

Nice site, regards from the netherlands!

Kommentera inlägget här :