Grannar...=)

publicerat i Allmänt;

I går fre hade jag min kära grannar över på fika,trevligt, å kul me kidsen som leker =)
image784

Lyckades få en bild på alla 3 när de tittar i kameran =)....e ju nästan omöjligt! =)
image785

image786
Hanna klättrade upp i soffan å la sig och softa lite =)


image787

image788Söta Juni


Har länge letet plasmatta till köket att ha framför diskbänken.. Och nu fick jag tips att Rusta sålde ut sina för 149:-
Ord 249:-
Så en sådan följde med mig hem!
image789

image790


Köpte också 2 kuddar till soffan, går i grönt svårt att se på bilden..Rusta 59:-
image792



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Åhh vad fint du har det! Här kikar jag in fler gånger:) Mattan blev ju super! Kram

2:a kommentar, skriven , av Viljarjenny:

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera inlägget här :