Rönninge, kalas å gammalt stuff

publicerat i Allmänt;
I går jobbade Linus så då åkte Lowe och jag till Rönninge till Farmor, Farfar och Emma.
Lowe gick direkt på pianot och drog några låtar =)


image794

" Jag vill vara din Margareta, la la la"
image795

Men de roligaste av allt va nog att få sitta i farfars lastbil, då myste han kan jag lova =)

image796
Har tomtemössa på för min blev blöt!=)

image797

image798
Nä stäng dörren nu hörrni, jag måste dra!.....mammas lilla lastbilschaufför ;)

Lowe såg vatten på långt håll =) Tog sig friheten och sprang i från oss =)
image799



I dag fyller Katrin år!
Vi åkte hem till dom och deras nya lya, så fint!
image800

image801
Ingen som ser att jag snor luren va? =)

image803
Malin ,Theo och Jocke kom med, kul! Å Malin e ju så snygg i barret!

image804
Efter att Lowe röjt runt en stund blev han väldigt trött...

image805Dags att åka hem...




Tömde mobilen på bilder i kväll, har inte gjort de på sjukt länge, så lägger in några!

image806

Lowe hos sin mormor...så fint :(
image807......Hej mormor...

image808   image809Världens sötaste Milo, faster saknar dig!!

image810 Now we talking!

Kommentera inlägget här :