Söderhamn!

publicerat i Allmänt;
image704 
I Lördags var Linus och Ante på Angeltävling i Mohed. Pappa jag och Lowe åkte och tittade på dom, här står Lowe och blåser på elden =)

image705
Sitta på ryggsäcken, lika som morbror skulle han också förstås!

image706
Så där ja! Varmt å gott!

image707
Som tur va fick de ett uppslag precis när vi var där!

image708
En liten sketen aborre...Bara gädda som räknas.

image709Jag tar hand om den här grabbar!

image710
Mys m Pappa i soffan =)


image712
Och äntligen fick Lowe träffa sina kusiner, kul! ( Tyvärr hann vi inte träffa Milo...:(

image713

image714
Kasper hade massa roliga leksaker.

image715
Kom hit får jag känna på dig!

image716
Får en härlig kram av Kasper=)

image717

image718
Tjaaa!

På kvällen partade jag å syster=) Sååå länge sen, och såå roligt=)
image719

image720   image721
 Sisters of Persson =)


image722
Malin och Diana va också hemma! KUL!

Hade nästan glömt hur bakfylla är...men jag blev påmind idag...huua...





Och så klart var jag till lilla mamma...hon har det så fint vid sin grav.
Det är så otroligt tomt utan henne där hemma... Lowe blev så jätteglad när vi kom upp dit och jag bara
önskade att hon kunnat få se honom, hur stor och fin kille han blivit!.....
Saknar dig mamma! - Du är för alltid en del utav mig.....

image723
Vi lade dit rosor från oss

image724

Det var min helg.....Ta hand om er!!

//Emma

Kommentera inlägget här :