Alla Helgons dag och Badhuset!

publicerat i Allmänt;
I morse va vi uppe och hoppa vid halv åtta. Käkade frukost och fixade lite. Sen begav vi oss till Huddingehallen och badhuset!=)
Där mötte vi upp Selma & Elin, så skoj att träffa dom=)
Lowe var lite ängslig och smårädd i början för simhallen (är oftast det på nya ställen) Men efter att suttit och hållt hårt i mamma en stund så började han se sig om=) Sen blev det jätteskoj!


1, 2 , 3  HOPP!






Här kommer pappa o Lowe=)

Söta kussar!



















Alla helgon idag...då man ska hedra de som gått före oss. Själklart har mina tankar gått till mamma i dag. Önskar jag kunde varit på graven och tänt ljus, men tände här hemma i stället vid hennes foto. Tänkte mycket på henne när jag nattade Lowe nu i kväll. Låg bredvid honom och jag tror han kände på sig att mamma va lite nere, han vände sig mot mig och klappade mig på kinden..mammas kille, och mormors kille! Hon skulle varit så stolt om hon fått se hur stor, fin och duktig kille han är!

Fick en bild på mobilen i dag. Lillebror som var hos mamma. Massa med ljus! Fint! .....






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Mina tankar har också gått till din mamma men även till dig och hela din familj. Kram kram

2:a kommentar, skriven , av sofia persson:

Hej Vännen! tack för kommentaren i min blogg:)

vet du vad...du kan skryta med att vi är kusiner med:) hahaha

Kram

Hälsa La Familia

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Oj så många ljus! Vad fint! Kraamar om!





Svar: Tack snälla du för din beställning. Jag har själv funderat på en sådan skylt här hemma, men Hampe blir galen då jag fyller hela huset...moahahaha! Ha d bra! Kram

Kommentera inlägget här :