Önskelista!

publicerat i Allmänt;
Jag önskar mig inga julklappar, men jag har suttit och tittat på lite grejer jag vill ha till hemmet!=)

                       
Konstkort Ikea, också ska de vara ramar till=)                                                Blockljus Ikea




Ljushus som jag letat länge! Ska beställa hos Carlsson Interior.se
Och de här bokstäverna/ordet på samma stället, har en liten plan för dom;)

Köpte ju toaskylten från Carlsson=) Blev mkt nöjd.... Dåliga bilder...
          

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Den där toaskylten köpte jag oxå.

Farligt, farligt, men så roligt med många nya webbutiker. hihi



ha det bra

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Helt ok att du lånar bilder:) Lite gratisreklam tackar man ju inte nej till...haha. Ljushusen inkommer till min leverantör den 20 nov, alltså imorgon. Sen ska de packa till alla som beställt, så jag har ingen säker dag, men förhoppningsvis redan nästa vecka:) Vad bra det blev med skylten! Vet du vad? Jag har snott med mig en sådan hem till vår toadörr...haha. Kunde inte låta bli. "Råkade" ta hem en kandelaber och lite annat också:P Men men...sånt som händer....hihi!



Kram!

Kommentera inlägget här :