En bit mat med kollegor & hallen klar=)

publicerat i Allmänt;
I går kväll gick jag ut och käka med några från jobbet, grekiskt! Josefin kom också, inte träffat henne på läänge, kul!=)


Jag åt en black & White...men å så gott!


Kajsa fick i sig många öl=)


I dag kom bostäverna på posten=) Blev precis som jag tänkt mig! kanoners=)Linus oxå mkt nöjd med min ide´=)






Fick även upp en krok för nycklarna=) Haft den länge, men aldrig använt den, målade den och satte den i hallen.
                                          

Just det! Fick ju en fin liten julklapp av Carlsson när jag köpte HOPE=) Tack tjejen!!


Fick plats i hallen den me=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vera med flera:

Snyyyggt! Och vilken fin liten julklapp du fick =0)

2:a kommentar, skriven , av Katrin:

Oj oj så fint du gör =) Å vad många inlägg du gjort sen jag kollade sist, kul kul! Nu får jag lite prestations ångets... Ses någon kväll kanske??

Puss & kram

3:e kommentar, skriven , av Mia:

Så himla snyggt, verkligen fin hall!! Rena designerhallen ju ;-)

4:e kommentar, skriven , av Catrin:

åh va fint du har det ;)

5:e kommentar, skriven , av Miss Muffin:

verkligen skitsnyggt med bokstäverna där. lite annorlunda från hur folk brukar placera dem.

6:e kommentar, skriven , av Dessi:

Vilken härlig blogg. Hit kommer jag att komma tillbaka =o)

7:e kommentar, skriven , av Anna:

Hej! Jag hittade hit via självaste Carlsson och håller med henne om att ni har superfint hemma hos er!

Hit kommer jag gärna tillbaka :-)



Kram Anna

8:e kommentar, skriven , av Pernilla:

Jättefint! Har beställt ett vitt lykthus som jag hoppas kommer snart!

Kram Pernilla

9:e kommentar, skriven , av Elin:

Kanoners! Du kan få pimpa upp vår hall också, vill ha förvaring från golv till tak men spyr på tanken att montera upp det, sånt e ju du en fena på!

10:e kommentar, skriven , av dahlarna:

ÅH så snyggt det blev! Jag har varit inne på de där bokstäverna också, men vill ha dem stående var & en bokstav för sig. Hur har du fäst dem i väggen? Nyfiken... ;-) Vilken fin blogg du har! Hoppas att du får en mysig adventshelg!

11:e kommentar, skriven , av Dessi:

Tack för din fina kommentar =o)

12:e kommentar, skriven , av Emma:

Dahlarna: Anände mig av trälim, fick hänga men spikar som stöd tills de torkat sen bort m spikarna..

Emma

Kommentera inlägget här :