Badrumsinspiration...

publicerat i Allmänt;
Förhoppningsvis ska vi renovera badrum i höst/vinter. Renoveras ska det i alla fall, vi får se när!=)
Var inne på badrumsportalen och hitta massa snyggt!
Vi var leta tveksamma vilken toalett vi skulle renover då vi har två. Men vi beslutade oss för den vi nyttjar mest, och den andra får bli tvättstuga, och nuvarande tvättstuga gäst/kontorsrum..., nu blev det mycket hehe.

Det här har jag i alla fall suttit och spanat på i kväll:






 

  



 

 







 

Cool dusch!!

Såå snyggt fotokakel! Skulle jag vilja ha! =)



Jag ska fortsätta mitt letande!
/Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Va kul att göra om, ska ni göra själva eller nån firma??

Åhh typ sånt kakel vill jag ha i köket på "köksbords-väggen" vitt i botten o en bild på orgidé. Fint!!

Vad kul att göra badrum, förr oss blir det först till våren när man kan vara ute mycket, har ju varit med om det förr....BLÄ!!!

Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Agnieszka:

Vilka jättefina badrum! Den andra bilden uppifrån, den på duschen, sån dush har vi, det är en regndusch och helt fantastisk!!!!!

Ha en bra dag

Kommentera inlägget här :