Trött idag...

publicerat i Allmänt;
Fy vad jag var trött i morse! Blä...gick upp före killarna, som låg kvar en stund till och snarkade. Laddade kaffebryggaren och dukade fram frukost , så började man vakna till liv=)
Och man blir ju inte annat än glad när man möts av glada spralliga barn varje dag på jobbet:) - Emma kommer! ropar de, också får man massa kramar=) Myys.
Linus tycker det e så roligt att lämna Lowe nu på mornarna för han är så glad=) Verkar verkligen trivas!

I dag hade vi inte mkt barn hos oss, så jag och min kollega Hege passade på att åka på Ikea efter lunch=) Barnen sover så länge så Vera klarade sig själv en stund=)
Skulle handla till jobbet...och det gjorde vi, men inte så mkt;) Blev mest till oss själva;) haha...
Ja köpte fler lådor till Lowes Expedit möbel han har på sitt rum, skönt att få undan lite leksaker i, och två mattor till golvet. Nya dricksglas, värmeljus, blockljus, kuddfodral, hallmatta. Och panel gardiner till vardagsrummet..som jag blev såå nöjd med=) Grannarna måste ha haft roligt så mkt som jag bytt gardiner, inte kännts bra.. men de här får sitta ett tag;)

Lowes rum...










Nu e de tv tajm!

Chiao!

Kommentera inlägget här :