Två pojkar! =)

publicerat i Allmänt;
I dag var vi på rutin ultraljudet. Allt såg jättebra ut vilket känns väldigt skönt. Varit lite orolig i fall det skulle tillstött nåt med de små.
Men de såg ut att må väldigt bra där inne=) Barnmorskan tycker det ser ut att vara två små välmående barn, två POJKAR kunde hon också se att det var. Vi ville veta deras kön och de gömde inte snorrarna direkt! hihi. Jag har hela tiden trott att de är två pojkar, till och med drömt det två nätter.
Så här hemma kommer det bli full fart med alla killar! Håll i hatten... Men kul ska vi ha!=)
Just nu sitter vi och klurar på namn, jättesvårt! Ska helst passa med Lowe också och inte allt för vanliga namn.

Någon som har förslag så lämna gärna en kommentar! =)

Hälsningar grabbmorsan!

Tvilling kille nr 1


Tvilling kille nr 2


Mammas pojkar!=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hjalmar, Alvin, Olle, Elof, Elias Viktor

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

emrik

alve

vide

lukas

jakob

elias

jon

zilan



ja många namn finns och varför måste dom passa med det sonen redan bär? alla är ju olika personer så olika namn är ju kul ändå!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vilgot och Alvin

Vilgot och Theo

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Noa och Theo

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Edwin och Wiliam

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ture och Tage.

7:e kommentar, skriven , av tessi:

Lias och Milo :-)

8:e kommentar, skriven , av Tess:

Stort grattis till dina tvillingpojkar:)

Här kommer några namnförslag.

Lukas

Linus

Oliver

Max

Kevin

// Tess

9:e kommentar, skriven , av Emelie:

Grattis va roligt! Jag trodde också jag skulle få två söta pojkar men så blev det inte. Tänk va kul de kommer att ha sen!

Vi gillar ju engelska namn så våra förslag var

Sam (som vi valde)

Charlie

Jack

Elton

Wilton

Milo

10:e kommentar, skriven , av Lotta:

Lite Namn förslag........

Leon & Liam



Wille & Arwid



Melwin & Edwin



Eddie & Noah

11:e kommentar, skriven , av Hannele - Mamma till Kevin ♥:

Wow..vad häftigt ^^



Vilka fina pojkar :K

12:e kommentar, skriven , av Kicki (Linus Moster):

Humle o Dumle, Piff o Puff....

Skämt osido...

Som jag sms-ade till er i lördags så visades det ett fantastiskt teveprogram om tvillingar i livmodern som jag bara av en händelse råkade se. Önskar att jag vetat innan så att jag kunnat spelat in det.

Idag har jag sökt information om programmet (filmen) om den ska visass i repris, men tyvärr ser det ut som om den inte kommer att visass igen!Däremot kommer del 2 visas den 27 februari kl 06:24 okristlig tid, men man kan ju alltid spela in det o se i efterhand. Programmet heter på svenska "Mirakel före födseln" o sändes 12.05 - 13.00 i lördags den 16 januari på TV4 PLUS.

Jag ringde till TV4 idag o fick då reda på att det är amerikanskt o orginaltiteln är: "Miracles in the womb" (mirakel i livmodern) och tvbolaget heter Chanel 4 och hon sa till mig att googla på det dvs Miracles in the womb o söka efter chanel4 så det gjorde jag! Titta själv! Kanske att det går att beställa eller se på webben! Testa! Det var mycket intressant och kul att se, verkligen! Lycka Till!

KRAMAR

Kicki

Kommentera inlägget här :