Besök hos Malin=)

publicerat i Allmänt;
Igår åkte vi och hälsade på Malin i hennes nya fina hus! Massa barn m morsor, mkt trevligt!

Ella var på plats.


Likaså Rasmus! Som fått sin första tand=) Kliar lite?


 

Mina fina tjejer=)
 
Ända kortet jag hade på dig Malin..haha. Lite förvånad att få så mkt besök??;)


Marijas lilla charmtroll Esmeralda var också där=)




Fick ingen bild på min kille...=( Men han satt mest på Theos motorcyckel som man kunde gasa och åka framåt o bakåt på=) Mkt poppis!
Malins killar var på förskola/skola, hoppas på att träffa dom nästa gång.

Tack å häj.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria..:

åh va snygg jag är på alla bilder:( Min lilla kille pekar finger...hahahaaa!!!! Mycket trevligt hade vi:)

2:a kommentar, skriven , av Emma:

haHha ja Maria! Det såg jag nu fuck off! Haha

3:e kommentar, skriven , av Katrin:

Hahaha Go Rasmus!!

En mycket trevlig dag!

4:e kommentar, skriven , av Marija:

Heej !

Ja, lite charmig är hon allt, dock inte idag :P



Charmig sida av Malin det där .. XD

Ha det gott fröken !



Kommentera inlägget här :