Halloj!

publicerat i Allmänt;
Ett tag de sen jag skrev nåt. Ja inte vet jag var dagarna tar vägen? Tycker veckorna går så himla snabbt!
I veckan har det varit jobb och dagis. Fått massa gjord på jobbet, vi har varit riktigt kreativa jag och mina kollegor, avdelningen blir så fin så =)

I torsdags hämtade farmor Lowe på dagis, första gången och gick så bra så=) De tog bussen hem, och det var ju också en upplevelse för lilleman;)


Lowes stora intresse just nu är att rita, helst tuchpennor ska det vara. Och han kan bara inte låta bli att rita lite utanför ritblocket, golvet är en favorit..grr. Vi har haft en del dispyter ang detta och även att plocka upp pennor som kastas på golvet, pust! Men han e himla duktig ialf=)
 

I går hade vi trevligt besök av mitt bonusbarn, dotter Ella! hihi. Hon är bara för go!=) Mamman va också me förstås, go hon me;)


 

Tack för denna gång!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Meeeen vilka sötnosar till barn vi har ;)

Tack för en trevlig kväll.

Kommentera inlägget här :