Dag 6

publicerat i Allmänt;


Om det här var min sista dag

Gud så svårt! Ok, om det här var min sista dag i detta liv så skulle jag:

Jag skulle inte vara hemma utan jag och alla mina nära skulle vara på någon alldeles speciell plats, någon plats som betyder något. Jag skulle ta mig tid med var och en och bara prata, få tid att berätta för var och en hur mycket de betyder för mig. Och om man nu visste att det skulle bli sin sista dag så skulle man nog bara vilja hålla om varandra. Uffa, vad svårt/jobbig tankte... Eftersom mina barn är så små, så skulle jag nog se till att det fanns mycket foton av mig tillsammans med dom, och jag skulle nog skriva massa kärleksförklaringar, och jag skulle säga precis som min mamma sa till mig - Lev livet och njut!

Om jag nu visste att det skulle vara min sista dag så skulle jag ju vara otroligt, otroligt ledsen. Samtidigt så skulle jag nu få träffa mamma igen!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad fint skrivet vännen =)

Usch.. de e ju en hemsk tanke,men få träffa mamma är ju en väldigt fin tanke istället <3



Älskar dej min fina vän

Pöss på dej !

2:a kommentar, skriven , av Åsa:

Åh Emma när jag läser om din mamma , även när du skev om henne innan , så får jag tårar i ögonen ..

Hoppas verkligen att mina barn har samma fina bild av mig som du har av din mamma om jag skulle gå bort ..



Kram

Kommentera inlägget här :