Here we go.. DAG 01

publicerat i Allmänt;

Ok DAG 1 i utmaningen och jag ska Presentera mig själv.
Tror de flesta som läser bloggen vet det, men ok:

Jag föddes den 23 Januari på Söderhamns BB, en stadig vikt på 4050 och en längd på 54 cm. Längst och tyngst av mina tre syskon;)

Jag fick namnet Emma Kristina Persson.
Jag är alltså född och uppvuxen i Söderhamn/Hälsingland. Där gick jag i skolan, först Trönö, sen Vågbro och sedan Staffanskolan.
I gymnasiet gick jag Barn och Fritidsprogrammet.

Ett halvår efter studenten, alltså nästan precis för 10 år sedan flyttade och mina två tjejkompisar ner till Stockholm där jag fortfarande bor. Jobbar på förskola. Bor i villa med min sambo och tre barn.

Jag Emma är för det mesta väldigt glad och positiv till det mesta. Snäll och vill helst inte hamna i konflikter med någon. Jag är rätt lugn av mig. Trivs bäst i hemmets lugna vrå;) Men också träffa vänner och shopping är jag bra på;)

Älskar min familj och de som jag har närmast. Har fått lära mig att livet har man till låns och att man ska föröska ta till vara på varje stund och inte hänga upp sig på småsaker.
Jag mår bra av männinskor som liknar mig själv, glad och positiv.
Jag tycker inte om stress, falska människor och oreda.

Jag älskar mitt hem, inredning är bland det roligaste som finns.

Jag är mitt uppe i småbarntiden så det finns alltid något att göra!
Ja de e väl jag =)

Och här ligger jag relativt nykläckt med pappa och storebror;)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Å vad roligt det var o läsa =)

hihi.. Snygg han e Kurtan =)



Man kanske ska hänga på .. har ju bloggtorka :P



pöss på re !

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Va fiint!!



Puss, puss

Kommentera inlägget här :