Helgen som gick

publicerat i Allmänt;


Det märks att jag har fullt upp va?
Hinner inte blogga så mycket som jag vill. Men jag gör det då jag orkar och känner för det!

I helgen som var va vi uppe i Söderhamn hos pappa, det var mysigt, jag var tokförkyld hela tiden vilket va mindre kul...


Här är Linus, Lowe, Ante och Milo ute på snöskotern. - 14 grader, riktigt kallt var det.


Här har vi morfar med sina tvilling barnbarn. Pappa är ju själv tvilling så han tycker det är så kul med de små gubbarna=)


Lowe myser med söta Milo! Länge sen jag träffade både brorsan Ante och Milo så det va kul!


Linus tyckte också det var roligt att träffa Ante=)


Ända sen jag var liten har jag mötts av denna syn på uthusväggen. Men ofta brukar det hänga många fler harar som pappa skjutit ute på jakt. Lowe blev väldigt förvånad när han såg den - Oj! Men tyckte det mest var spännande och ville se pappas alla gevär=)


Mer bilder på skoteråkning, de åkte även fyrhjuling. Iskallt och soligt, då är det minsann fin i mitt föräldrarhem!






In sen kom två rödblossiga isbitar=)


Kommentera inlägget här :