Spa vistelse och lilla prinsessan

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemkommen från en underbar övernattning på sköna Skepparholmen!
Var där med mina underbara vänner Malin och Katrin. Igår lördag anlände vi runt 14 tiden, checkade in sedan gick vi till spat där jag och Malin fick härliga fot behandlingar och Katrin njöt i ett kurbad=)

På kvällen avnjöt vi en trerätters middag, mysigt. Efter det jäste vi på rummet till Melodifestivalen.
I dag söndag var det brunch på menyn, mumma! Vi åt nog lite för mycket..så sista timmarna spenderades på rummet...i sängen..bara slappa. Skönt!

Tjockisarnas säng=)

Vårt fina familjerum=)








Middag.


Naaaw sötnosar! ;)

Himla mysigt vi hade brudar, det gör vi om snart igen! =)

Och i dag när jag kom hem hade jag Finfrämmande!
Lilla Julia var och hälsade på, såå himla söt!

Välkommen till världen lilla prinsessan! =)

Kommentera inlägget här :