Glad Påsk Alla!

publicerat i Allmänt;
I morgon är det Skärtorsdag. Lowe är ledig med mig och Linus jobbar halvdag.
Jag och Lowe ska till Elin på fm och påskpyssla tillsammans med henne, Selma, Julia och farmor=)
På påskafton ska vi äta påskmat i Rönninge. Annars har vi inte planerat nåt, vilket känns skönt man orkar ju inte med så mycket "ståhej" längre=)

Önskar er alla en skön och glad påsk!!


Lowe och jag har påskpyntat lite här hemma=)




Titta va fint älskling gjort på dagis=)




Lowes dekoration!=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Glad Påsk!!



Vad påskfint ni gjort! Jag tänkte ta mig friheten att använda din fina påskbild Emma, får jag det...? Riset med de gulliga kycklingarna var ju underbart!!



Påskpussar till er!



farmor Gerd

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

Ha en härlig påsk! Och passa på att vila mycket medan Linus är ledig och ni fortfarande bara har ett barn...



Är det något snitt planerat eller blir det "vanliga" vägen den här gången?

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Tack farmor! =) Jaa använd påskbilden du! =)

4:e kommentar, skriven , av Tristanruth:

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

Kommentera inlägget här :