Snart...

publicerat i Allmänt;


Smäller det!! =)

Gått in i vecka 38. Trodde väl aldrig att jag skulle gå så här långt! När folk frågade tidigare i graviditeten när vi skulle ha, så sa jag alltid slutet på April eftersom man sällan går längre med tvillingar.
Hur mår vi då? Tjaa.. tröttheten har tagit ett stadigt grepp om mig. Ett måste att lägga sig några timmar om dagen för att orka. Magen är riktigt tung nu! Varje gång jag legat/suttit ner och reser mig upp tänker jag att nu går vattnet!..blir sådant tryck nedåt...Men icke, ingen vattenavgång här inte!
Det man förr tyckte var mysigt när killarna sparkade eller rörde sig mycket har nu blivit lite av en obehagkänsla..speciellt när båda kör igång samtidigt!

Tror blivande storebror känner att någon är på gång. Man är själv nervös, och det tror jag han känner. Han är lite ängslig och orolig. Vi inte vara själv någonstans..lillpruppen.
Pappan i familjen har sen i fredag jobbat klart och blir nu hemma till 1 September, vilket känns jättebra!!
Datumet för dagen D har vi inte sagft till alla, men man kan nu räkna dagarna på EN hand! Hihi...

Farmor kommer att vara här hemma med Lowe när vi åker in.....jag är nervös...hua, har snittat förut, men lite annorlunda sits nu. Hoppas, hoppas de ska må bra! Det är det viktigaste!....Vill ha med mig ett litet foto på mamma i operationsalen..hoppas man får det, vill ha henne med.

Ja så man kan väl säga att det här är mitt sista blogginlägg innan jag blir trebarnsmamma! Vet inte om bloggen ska heta: LowesCharlieWilliamsmammas.blogg.se sen kanske?? haha.

Så håll tummarna till veckan!! Nu är första delen av resan snart över och en ny spännande livslång resa tar sin början!! =) //Emma


Sista magbilden ..?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Fiiiiina magen :)

Tänk va, snart är dom här, gud så häftigt! :-)



Stor kram och lycka till inför den stora dagen.



2:a kommentar, skriven , av Vicky:

Lycka till nu gumman! det kommer gå jätte bra ska du se :)



STOR KRAM!!!

3:e kommentar, skriven , av Lisa:

ÄNTLIGEN!!



Hoppas dom liknar Kurt och Bosse.....



Kram och lycka till...

4:e kommentar, skriven , av jana:

Lycka till nu stumpan..tänker på er..hoppas allt går bra men det är jag säker på att det gör..puss o kram

5:e kommentar, skriven , av Emelie:

Lycka till! Tänk att de snart är här!!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Annsofie:

Hehehe....håller med Lisa :)

Snart nu så är Kurt & Bosse junior´s här!

LÄNGTAR som en galning till att få komma till er!

Älskar dig och alla de dina...

Puss puss...

7:e kommentar, skriven , av Emilia:

Man blir lite tårögd=) Känsliga jag=)

Lycka till nu!!! det kommer gå kanon o längtar tills vi får se dom små undren här på bloggen!!

8:e kommentar, skriven , av Petra:

Stooooort lycka till.

KRAM

9:e kommentar, skriven , av Vicky:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL POJKARNA!!!!!!

ÄNTLIGEN! Vi längtar så efter att få träffa dem när ni har landat där hemma! Ta hand om er ♥



STOR KRAM OCH GRATTIS IGEN!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här :