Tyresta, grilla & meta!

publicerat i Allmänt;

Lördag morgon, jag och lowe stack i väg och köpte korv, bröd, engångsgrill och ett metspö! Sen åkte vi till Tyresta Nationalpark, vi gick och Lowe cyklade 5 km sträckan.





Skogsmulle hittade svamp han=))


Det var ganska rensat på blåbär, men Lowe lyckades hitta några ialf=)




Framme vid sjön, skönt att vila efter lång promenad, och gott med körv!



Här ligger vi !=) Det va skönt att ligga i vagnen och spana på alla träd i skogen!


Metardags! Vi hann knappt lägga i så fick Lowe napp!


Hans första fisk någonsin! En aborre, oj vad glad han blev, bara stod och skrattade!!=)


Hej du lilla firre!


Mysig dag! Tack för den!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åsa/Gummsan83:

vilka sötnosar =) visst är det härlig med hösten och vara mammaledig så klart ;)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Tack så mycket! Jag bara glömemr bort alla mina favvo bloggarn, bla. din. Men snart har vi våran bärbara dafor igång och där har jag alla bloggar samlade på ett ställe så jag inte glömmer någon :)



Absolut, jag ska slänga ut receptet på bloggen, i kväll om jag hinner ;)



kram och hoppas ni har det bra! :) Hur gamla är din gossar nu?

Kommentera inlägget här :