Halloj!

publicerat i Allmänt;


Tjaba, tjena, hallå!

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Dagarna bara springer förbi så jag får väl skylla på tidsbrist;)
Frida min syters dotter har varit här i 10 dagar, superduper mysigt har det varit att få rå om henne, Hon är så rolig att umgås med, plua att hon hjälp till med både hem och barn här ;) Saknar henne redan! ;)

Våren har äntligen kommit, underbart! Älskar att bo i hus den här tiden, poa ute i trädgården. Plantera och bara njuta i värmen.
Förra åter den här tiden var jag ju smällfet så det blev inte mycket gjort.
I år har jag två små gangsters så lär väl inte bli så jättemycket nu heller, haha.



Vi var i Bandhagen djur och lekpark en dag, mysigt.










Jag följde med Frida och piercade tungan, ajajaj...det har gjort ont på henne. Men nu är det läkt =)




I Lördags var Frida och farmor barnvakt. Linus och jag gick ut och käkade, vilket vi inte gjort på läänge! Mysigt, och supermat! Stället heter " Vassa Eggen ". Kan verkligen rekomenderas!








Tack å häj så länge!






Kommentera inlägget här :