Sjukdomar och Barnrum

publicerat i Allmänt;


Hej hej hallå!

Det har blivit en del mobilbogg på senaste, snabbt och smidigt. Men tycker själva att det är mycket trevligare att läsa "riktiga" blogginlägg.
Jag har ännu inte fått in min systemkamera på lagning, måste ta tag i det! Eftersom man bara har dåliga digitalkameran så blir det inte så mycket fotande.

Här har det verkligen varit sjukstuga! En elak långdragen förkylning drabbade sönerna plus mig. När alla började reka sig så kom magsjukan.. Först William, sen Charlie och vågar inte riktigt säga att det är över än men igen mer har drabbats!
Kom i håg innan vi fick tvillingarna så sa jag att, - Tänk när båda blir magsjuka, gud va jobbigt! Men det blev inte så tufft som jag trodde, en ganska mild sjukperiod och killarna har mest blivit trötta och fixat massa tvätt åt morsan;)

I helgen har vi i alla fall mest varit hemma. Vi ar tänkt tapetsera Lowes rum ett tag, men aldrig blivit av. Inte direkt en barntapet som suttit där nu.
Frågade Lowe vilken färg han skulle vilja ha på väggen. -Grön!
På lördagen åkte han och jag till Bauhaus, Lowe hittade tapeter med Pirater på -Dom vill jag ha! Har sett dom tidagre och vet att dom är dyra. Men kors i taket, de låg på Rea avd och kostade 25 kr rullen! =) Javisst ska du ha Pirater gubben! hihi.
I går satte jag upp dom. Nackdelen med att inte orka ta bort den tapetsom sitter under och bara sätta direkt på, är att: Den under "bubblade" sig när det kom lim på...Jaja, eftersom det är mycket möster så är det inte nån fara. Lowe blev i alla fall nöjd när det var klart -Wow! sa han=) Bara lister som ska upp nu
rummet blev ljusare, och barnsligare=)











Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Jättefint!!;)) Va´ kul att han valde själv och så fint det blev! Vad gjorde de "små" liven under tiden?! Du är otrolig Emma, som pallar att hålla på mitt i sjukdomarna!!



Puss på dig!



Gerd

Kommentera inlägget här :