30!

publicerat i Allmänt;


Jaha, då är man 30 år! Många som frågat hur det känns och om jag har ålders ångest?
Och nej nej det har jag inte! Faktiskt känner jag mig mycket äldre. Beror nog på att man varit med om så mycket och hunnit med så mycket i livet! - Så välkommer ljuva 30 års kris, som jag inte sett skymten av! ;)
I Lördags hade vi lite fest här hemma, mycket trevligt!
Här kommer lite bilder från den, och på alla superfina presenter jag fått, Tusen TACK!

Av min darling fick jag en Lyxweekend där jag får bestämma resmålet, jiho=)
Han har fixat med barnvakt o allt, ser jag Verkligen fram emot!!

Sen vill jag visa denna, som jag fick av bästa tjejerna Malin, Elin, Kajsa, Maria, Katrin och Marie.
En tripp till ULLARED!=)) Jihoo, som jag längtat efter att åka dit! Med övernattning också, kommer bli såå kul!




Bjöd på smarriga smörgåsrårtor! =) Enkelt att göra och GOTT




Superfina blommor av Henke & Elin


Tobbe, Selma, Lowe och Bengt


Superduperfint armband av Elin m fam =)




Malin hade gjort ett kollage med massa gamla bilder! Superkul! Haha, många skratt blev det när man såg den...


Lillebror Ante och Jennie kom med tåget! Jättekul att ni kom!!!






Blomma från Ante & Jennie


Grabbsen badar


Suuperfin stor lyckta från Henning, Joel, Peter och Viktoria!


Coola muggar av granne/barnflicka Linnea


Äntligen kan jag börja med Yoga! =) Fick av svärföräldrarna


Valfri kroppsbehandling av Josefin, Johan, Åsa och Garreth! Underbart


Massa fina gratulationskort!



Senare på kvällen fortsatte halva ligan ut och halva var kvar hemma.
Jag Malin, Emma, Ante och Jennie gjorde stan=)

Hamnade på Ambassadeur, där var det  Poledancing!


Träffade min fina kusin Sofia!
Hon driver Pole and Fitness studio i Gävle, grym tjej!




Det var allt härifrån!
Tack å häj!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

GRATTIS i efterskott! Du verkar ha haft en fin födelsedag och du 30 är ju ingen ålder ;)

Kommentera inlägget här :