Kalas, Mora Träsk och Grönan

publicerat i Allmänt;



Tjingeling!


I Lördags bar det av till Vagnhärad! Dags för dop och 1 års kalas för Tuva=)
Väldigt trevligt, men lyckades inte få någon bild på skruttan då hon hade feber och sov hela kalaset..=(


Men på mor och dotter fick jag en fin bild, inte illa!=)
Malin och Elvy.




Vi fick god mat och smarriga tårtor!


Fina killar!


Paketöppning



Söndag och Morsdag. Jag tänker på min älskade mamma varje dag. Idag påmindes hon lite extra..
Min bästa vän! Önskar du fanns kvar med oss...





Lowe och jag tog Djurgårsfärjan över till Cirkus där vi skulle se Mora Träsk, som firade 40 års jubileum.


Väntar på att de ska dra igång...


Tokstolle! Med sår på näsan då han hoppade rakt i en dörr!...Smart ;)


Också vart det ingen bild på självaste mora träsk, haha. Vi hoppa/dansa och tjoa till låtarna så de glömdes. Men scenen och massa folk får ni se=)





Efter Mora ville Lowe så gärna in på Gröna Lund. Han hade bara vart där som 1 åring så för han var det helt nytt. Han stormtrides! Jag med ;)
Vi åkte massor med karuseller och myste ihop.

Här är vi inne hos Pettson och Findus











Kanondag på alla vis!
Och när vi kom hem hade darling gjort Supergod morsdag middag och blommor fick jag! =)





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Ni ser ut att ha haft det mysigt ihop! Att Findus bodde på Grönan har jag missat?? Dit vill garanterat Ella :)

Kommentera inlägget här :