Gröna Lund! Bara jag och Lowis=)

publicerat i Allmänt;




Vi gjorde samma sak förra året faktiskt, på morsdag. Lowe och jag tog oss en egendag och åkte in till Gröna Lund=) Berättade tidigare i helgen för han att vi skulle dit, superglad blev han!

Vi tog en promenad ner till pendeln. På vägen dit visade Lowe mig var han börjar skolan (6års) var man går in och var man får leka och inte leka;)

Det är ju så sällan man åker kommunalt så det blir alltid en upplevelse både för han och mig..hihi








Pendel, tunnelbana och båt, sen var vi framme! Hungriga tog vi in på tacobuffen! =)

När vi satt och käkade gick Danny och Sean Banan förbi=))


Vi gick och tittade på piratshow "Kapten knallröd" Superrolig! Lowe skrattade så han höll på att kissa på sig!





Härliga Grönan i varmt och soligt väder.




Linus skickade med lowe lite pengar och sa - Vinn en stor chokladask till mig!
På första spelet sopade Lowe hem 1 pris! Gissa om han blev glad! _Jaa jag vann till pappa!!! =D



Massa sliskigt och gott åt vi!








Danny uppträder




Fanns ett "Angry Bird" hjul där också som man kunde vinna på, och turgubben Lowe vann även där!=)


Nu på väg hem i färjan, trötta och Nöjda!





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monia - mamma till Tuvalie:

Missa inte bloggvärldens största goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! =) Här hittar du den och massa andra härliga tävlingar:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Kommentera inlägget här :