Min blogg!!<3

publicerat i Allmänt;
 
 
Min älskade lilla blogg!!
Vad dåligt det uppdateras här! Har Instagram och facebook tagit över lite kanske? Ja man är ju mest där, där finns "alla" och det går snabbt och smidigt att uppdatera sig;).
Hade en kommentar på senaste inlägget. -Har du slutat blogga? Nej det har jag ju inte, det blev bara ett väldans långt sommar lov;) hihi.
 
Jaha vad händer i vår lilla värld då?
För att börja med barnen så har Lowe tagit steget från förskola till skola, stort! Tror mamman och pappan varit mest nervösa inför det;) Men det har verkligen gått över förväntan. Lowe trivs och gillar verkligen 6 års verksamheten. Då vår lilla plutt behöver lite extra stöd, är vi otroligt lättade och glada att superpersonal finns på plats! Han älskar att pyssla, rita och skriva. Senast idag hade han länge suttit och gjort två örhängen till mig med tillhörande presentask!=) Glad!
För att ge Lowe bästa förutsättningar har jag gått ner och jobbar nu halvtid. Han har inte långa dagar, och vi kan tillbringa eftermiddagarna tillsammans! Verkligen guld värt att ha den möjligheten.
 
Annars är det väldigt mycket tjat om en katt! Haha. Moster Annsofie har katt som han är väldigt förtjust i, när han väl sätter igång att tjata, så tjatar och tjatar han..phu. Men tror inte någon katt får flytta in till oss, då vi har häcken fulla så det räcker ;)
 
 
Charlie och William då?
Välkommen underbara, härliga 2 års trots x2!! Jösses vilka viljor och humör det finns i dessa små kroppar!!
Världens härligaste killar (emmelanåt;). Men just nu är det väldigt mycket "Jag kan gör och jag vill ha precis allt" " får jag inte som jag vill, bryter jag ihop totalt"  Också slåss vi lite, eller mycket om alla leksaker på det! haha..
Men annars är det bra! ;) Dom är himla gosiga, och roliga. De börjar prata mer och mer, det är jättekul! Charlie är helt frälst i Dumprar, ge man honom en kan han sitta och köra och leka med den läänge. William är upptäckar Jocke nr 1, han vill helst utfiorska allt förutom leksaker, han är i skåp, vill vara med och laga mat, städa mm..
Det är minstsagt full fart här hemma!
 
 
Mamman mår fint, jobaar då halvtid och får mer tid för stora sonen och hemmet, härligt! Älskar verkligen att bara vara hemma, fixa och göra fint. I somras gjorde vi äntligen vår köksrenovering, jättenöjda!
Mitt mål för den här hösten är att komma igång och röra mig också! Blivit alldeles för lite av det på sistonde.
 
 
Pappan jobbar igen efter en långt sommarlov och inskolning i skolan=). Han kobbar i Kista så resorna blir långa varje dag. Han föder upp oss med sin goda mat, han är grym på att laga mat!!
Jaha, nähä här va en liten uppdatering ialf! Nu ska jag se till att köpa mig en ny dator! Den jag sitter med nu är helt kaputt och inte alls rolig nånstans.. Med ny, blir det också bättre uppdateringar!;)
 
Hej så länge!! //Emma
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

Underbar blogg och kul att du uppdaterat. Blev lite nyfiken, varför behöver han extra stöd i skolan?

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Tack!:).

Han älskar skolan, men behöver som många andra det "lilla extra" för att hänga med de andra=).

Emma

3:e kommentar, skriven , av Natalie:

Roligt att jag hittade hit:) härlig blogg ska jag verkligen börja följa så jag får se mina killarna utveckling :) hur mår ni alla?:) ska försöka komma förbi förskolan någon dag och krama dom små trollen som jag saknar massor:) hälsa alla:)och ge en stor kram till killarna från deras Natalie :):) ha det bäst!

4:e kommentar, skriven , av Katrin:

Hihihi så fel du hade om katten i det här inlägget ;-)

Kommentera inlägget här :